Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Log in

I forgot my password



Similar topics
Who is online?
In total there are 6 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 6 Guests

None

Most users ever online was 12 on Wed May 26, 2010 9:38 pm

You are not connected. Please login or register

Paar nieuwe regels erbij!

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Paar nieuwe regels erbij! Empty Paar nieuwe regels erbij! Wed Jan 20, 2010 1:03 am

Damon Salvatore

Damon Salvatore
Admin

Ik heb even 2 nieuwe regels erbij gezet je kan ze gewoon bij Regels lezen
maar ik zet ze ook even hier voor alle duidelijkheid.

Edit:
  • Iedereen heeft in zijn verhaal haar/zijn paar regels. Dus voor de mede RPG-ers hou je er wel aan. Mocht er toch
    vragen hierover zijn, of komt er iemand vet lastminute met iets aan, meldt het dan bij de mods of mij (Damon.)
    En voor de genen die dus de regels opstellen, in feite dus iedereen, zorg wel dat ej geen belachelijke regels aanstelt of er laat mee aan komt zitten. En mocht iemand zich er niet aanhouden of het vergeten PM die gene dan of post het in de RPG-topic bij Off-Topic!!
  • Het valt me op dat mensen met verzonnen characters natuurlijk anders zijn dan de rest, wat goed is maar let wel op dat je als
    bijv. heks hebt gekozen als character, je wel aan de regels houdt van joun character!! Dus je kan alles wat je wilt wel verzinnen zolang dat maar overeenkomend is met de door jou gekozen Charcter!! Mocht je dat vergeten zijn of niet weten wat joun character ook alweer allemaal kan/mag kijk dan bij Forum uitleg!!

    UPDATE:
  • Mensen tot onze grote irritatie ga ik even een nieuwe regel erbij maken. Namelijk iedereen wordt pas goedgekeurd als hij/zij een avatar heeft. Het lijkt me echt niet zo moelijk om gewoon even een plaatje te kiezen. En kan je het zelf niet naar 150x200 pixels omzetten. Dan willen Katherine en ik (Damon) dat graag voor jullie doen. Alhoewel ik probably meer dan Katherine. Mocht het zo zijn dat een char. voor een lange tijd geen avatar heeft, don't worry we still won't bite you, yet. But we will say something about it!!

http://mychaoticmind.co.nr/

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum