Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Log in

I forgot my password



Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

Most users ever online was 12 on Wed May 26, 2010 9:38 pm

You are not connected. Please login or register

Regels waar iedereen zich aan moet houden.

Go down  Message [Page 1 of 1]

Damon Salvatore

Damon Salvatore
Admin

Elena en ik hebben regels bedacht waar iedereen zich aan moet houden.
Om zo ervoor te zorgen dat het hier leuk en duidelijk blijft. Om ervoor te
zorgen dat iedereen de regels leest en alles dus snapt zijn er 2 wachtwoorden.
Onthoud die goed want die moet je straks in gaan vullen om goedgekeurd te worden.


Ten eerste de algemene regels :
  • Niet uitschelden.
  • Geen racistische opmerkingen.
  • Type aub normaal dus niet aldoor met Caps Lock ingehouden: ZO MOET HET DUS NIET. En ook niet met breezer letters wat het lezen echt irritant maakt. Voorbeeld : TyPe AuB Ni3T Z0.
  • Niet dubbelposten!
  • Geen spam of reclame voor andere sites. (Enige uitzondering hiervoor is je persoonlijke profiel en nergens anders!!)
  • Houd je aan alle regels en dus ook de regels die de moderators aanstellen.
  • Icon's mogen max 150 x 200 zijn. ( let wel op dat als je een Icon van 100x100 hebt het uitgetrokken wordt tot 150 x 200
    pixels!!)
  • Als je iets niet weet vraag het dan altijd eerst voor de zekerheid aan een moderator. En ga dus niet gelijk overal paniekerig zitten posten. Ik beloof dat we niet zullen bijten! Dus wees gerust en vraag zoveel je wilt. Hiervoor heb ik trouwens speciaal een vragen forum aangemaakt, dus maak er gebruik van!
  • Voor iedereen die nieuw is met RPG-en en zich geen raad weet of toch onzeker is over bepaalde punten neem dit door : Forum uitleg!!
  • Geen copyrighted materiaal gebruiken/posten!!
  • Wachtwoord 1: Regels.
  • Mensen tot onze grote irritatie ga ik even een nieuwe regel erbij maken. Namelijk iedereen wordt pas goedgekeurd als hij/zij een avatar heeft. Het lijkt me echt niet zo moelijk om gewoon even een plaatje te kiezen. En kan je het zelf niet naar 150x200 pixels omzetten. Dan willen Elena en ik (Damon) dat graag voor jullie doen. Alhoewel ik probably meer dan Elena. Mocht het zo zijn dat een char. voor een lange tijd geen avatar heeft, don't worry we still won't bite you, yet. But we will say something about it!!



RPG-Regels:


  • Registereer met de volledige naam van je character!! Dus voornaam,(middelnaam) & achternaam.
  • Je mag maximaal 3 characters aanmaken per persoon!!
  • Je post moet minimaal bestaan uit 50 woorden.
  • Er mogen maximaal 6 characters in een topic.
  • Je mag pas posten als je goedgekeurd bent door mij of de moderators!!!
  • Iedereen mag zijn eigen topic aanmaken (aantal maakt niet uit).
  • Ik zeg het nog een keer niet dubbel posten, tenzij het echt van belang is!!
    (Mogen er problemen optreden vraag dan altijd een Moderator om hulp!)
  • Houd je post duidelijk en probeer zoveel mogelijk op je character in te gaan.
  • Let wel op dat wanneer je bestaande characters kiest je ook aan hun characters houdt!! Dus niet out-of-character gaan aub want daar houden wij niet van.
  • Gezien alle posts elke kant op kunnen gaan en iedereen zijn eigen plot bedenkt, houd dan wel rekening dat het ten alle tijden wel blijft kloppen met de orginele verhaallijnen en plot.
  • Als je post hoef je niet altijd alles wat de gene voor jou heeft gezegt zelf te gaan posten. Het mag natuurlijk wel, maar het hoeft niet. Als jij zelf zo kan posten dat het kloppend zal zijn met de post voor jou mag je dat vooral doen!
    VB: Gast post : gast wou naar huis gaan en vroeg zich af of Sydney mee zou gaan.
    "Ga je mee naar huis ?" vroeg gast.
    Ik post dan: "Ja ik ga mee.".
    Dus ik quote het hele post op die manier niet meer.!!

  • Typ altijd in de verledentijd!! Behalve bij gedachtes dan mag het gewoon in de tegenwoordige tijd. En natuurlijk als je tegen iemand praat, maar dat spreekt voor zich.
    Maak bij gedachtes en quoten (citeren) altijd gebruik van schuine lettertype dat zorgt ervoor dat je post overzichtelijker en begrijpelijker is voor je mede forumgenoten.

  • Voor de vampiers, die mogen een lapis ring/ketting pas hebben als ze meer posts hebben dan 100, exclusief hun posts in Chattertalk dus de off-topic posts, tellen NIET mee!!
  • Ik heb alles ingesteld op leden. Dus pas als je lid bent kan je alles lezen en anders niet. Op algemeen na dan.
  • Nog een ding zelfverzonnen characters zijn toegestaan.
  • Wachtwoord 2: Gelezen.
  • Iedereen heeft in zijn verhaal haar/zijn paar regels. Dus voor de mede RPG-ers hou je er wel aan. Mocht er toch
    vragen hierover zijn, of komt er iemand vet lastminute met iets aan, meldt het dan bij de mods of mij (Damon.)
    En voor de genen die dus de regels opstellen, in feite dus iedereen, zorg wel dat je geen belachelijke regels aanstelt of er laat mee aan komt zitten. En mocht iemand zich er niet aanhouden of het vergeten PM die gene dan of post het in de RPG-topic bij Off-Topic!!
  • Het valt me op dat mensen met verzonnen characters natuurlijk anders zijn dan de rest, wat goed is maar let wel op dat je als
    bijv. heks hebt gekozen als character, je wel aan de regels houdt van joun character!! Dus je kan alles wat je wilt wel verzinnen zolang dat maar overeenkomend is met de door jou gekozen Charcter!!
    Mocht je dat vergeten zijn of niet weten wat joun character ook alweer allemaal kan/mag kijk dan bij Forum uitleg!! ook als je niet weet wat je eigenlijk moet doen nadat je geregistreerd bent, daar staat alles wat je moet weten! Dus goed doornemen!!


    Nou dit was het dan, voor veranderingen kun je altijd terecht bij Mededelingen!
En nieuwelingen neem aub de Forum Uitleg topic door! Ik kan dat niet vaak genoeg zeggen, want in het begin is het echt lastig voor iedereen die nog nooit RGP heeft gedaan!

http://mychaoticmind.co.nr/

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum